Iste viernes 16 de diziembre, vam tenir la suerte de disfrutar al nuestro instituto d'una doblle sesión de machia en aragonés a cargo del mago Miguelé. El nuestro mago eba un misache de Longars, una aldea chicota de la provincia de Zaragoza que va empenzipiar a experimentar con la machia ya con diez añadas. Vam disfrutar asabelo aprendent la nuestra llengua, l'aragonés baixo-ribagorzano, emplegant la machia y l'humor.
La llengua forma parte de la nuestra cultura, el nuestro patrimonio y sobre toz, forma parte tamé de la nuestra identitat como personas. Y per ixo mesmo, ñ'hay que cuidar-la y comboyar-la prou perqué sino e molto posible que ixe trozet d'identitat nuestro s´acabe esboirant.
Es ninos y es grans vam disfrutar asabelo con ista actuación pero el més importante va ser que la machia de la nuestra llengua mos va acabant enlluzernant a toz.
A continuación, tos dixam un reportaje fotográfico con algunos de los ratez més machicos que vam pasar a lo llargo del maitino.
Moltas gracias a toz per la vuestra colaboración: pares, mares, al equipo directiu de l'instituto y grazias sobre toz, a tú, Miguelé per regalar-mos tantas risetas.